Augustana - 2 új dal preview!

  A kaliforniai banda már túl rég van a stúdióban, ami rossz hír azoknak, akik már nagyon szeretnének tőlük új dolgokat hallani (például nekem), ugyanakkor nemrég twitteren figyelmeztettek bennünket, hogy a banda Myspace-én már hallgatható két új dal, a Steal Your Heart és a Someone's Baby, ami viszont már egy nagyon jó hír.
  Kicsit meg vagyok szeppenve, Dan Layus hangja nagyon furcsán hangzik, sokkal határozottabb, már nem keverném össze a The Heyday-es Rany Ramirezzel, ugyanakkor megmaradt benne az a gyönyörű él és nyers erő, amiért én mindig is megbolondultam.
  Első hallgatásra a Someone's Baby semmi újat nem hoz, mondhatni, mehetne a Midwest Skies and Sleepless Mondays mellé, azzal az albummal úgyis komoly problémáim vannak, azonban a Steal Your Heart egy egészen új stílus a zenekartól. Például, még sosem hallottam Dan Layus-t ilyen sokáig ilyen magasan énekelni, de a hangszerelés is új, és a feeling is, kicsit a Lion King-ben éreztem magam, főleg a dobok miatt.
  Legyen is mindegy, az új album címéről, megjelenéséről még mindig semmi info, addig viszont

Még idénre várnám az új albumot. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése