Szörfölgettem a YouTube-on, és valamelyik videó alatt hirdették Jack Johnson és Andy Samberg közös klipjét. Johnsonnak ismertem pár számát, Samberg pedig a 2009-es MTV Movie Awards házigazdája volt, ezért tűnt ismerősnek. Hát megnéztem, mit alkottak ők ketten, és kiderült, hogy nem nagyon voltak maguknál az At or with me című dalhoz készült videó forgatásán.
Maga a szám nem is tetszik, Jack Johnsonnal valahogy mindig is úgy voltam, hogy nincs benne túl sok spiritusz, eljátszogat a gitárján, csinál pár hallgatható nótát, aztán csókolom. Persze nem ismerem az összes albumát, de a főbb slágereivel nem győzött meg. Ahogy most sem. De ezt a videóklipet nem hagyhatom ki a blog történetéből, mert sikerült megnevettetniük a srácoknak.
A sztori egyszerű: Jack a bandájával egy lepukkant bárban dalolgat, majd jön Andy, és látványosan ad hangot a véleményének, mely szerint a banda elég béna. Aztán a frontember kiprovokálja a bunyót, és innentől kezdve ők elvannak egymással, igazi gagyi verekedést produkálva, apró csattanóval a végén. E két idióta felnőtt emberen jót lehet derülni, de a dal teljesen a háttérbe vész, és hiába néztem meg kétszer, akkoris a videó köt le jobban. Így a klip tőlem megkapja a 10/9-et, a dallal most nem foglalkoznék.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése