Hazudnék, ha azt mondanám, nem ülök már tűkön Lightbody magánprojektjét várva, főleg miután láttam, micsoda vendégművészeket kért fel, hogy részt vegyenek az album készítésében.
  Az első single - a Dead American Writers - azonban még Gary Lightbody hangja nyomát dícséri. Az énekes hangja gyönyörűen kiforrt a Snow Patrol-lal készített albumok óta, gyönyörűen zeng és tölti ki a dalt, amire amúgy nem is lenne sok szükség (hiszen az instrumentális rész is gyönyörűen fel van építve, nincsenek hézagok, minden ott szól és úgy, ahol és ahogy kell), de mindenesetre Lightbody végre felnőtt ahhoz, hogy sikeres side projektet alkosson; a dal és a videó is ezt bizonyítják.
  A klipről: A videó az én tetszésemet Joseph Gilgum különös tekintetével nyerte el, egyszerűen elhiszem neki, hogy ő a Dead American Writer (az angol színész különben többek közt a This is England és a Harry Brown című filmekben tűnt fel). Nem tudom, mi folyik a videóklipben, feltételezzük ugye, hogy egy íróval akarnak interjút készíteni, és személy szerint azt találtam érdekesnek, hogy az elejétől fogva azt hittem, a dal már maga a történet része, amit a férfi elmesél, és akkor a végén jön a csapó, miszerint mégsem. Ha ennek van is bármi jelentősége, akkor sem tudom, hogy mi, egyszerűen csak tetszik a koncepció.
  Akármi is legyen az. 10/9
  A videóban amúgy huszonhárom vágás látható, aminek ismét nincs köze semmihez, de ha már megszámoltam, gondoltam, elmondom.   



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése