Mira kolleginának köszönhetően értesültem róla, hogy Lee Ryannek, az egykori Blue együttes tagjának második szólóalbuma hamarosan érkezik, és egy dupladalt már láthatunk a videómegosztókon. A "Secret Love/I am who I am" pároshoz már készült klip is, és én most a második számhoz passzolót hoztam, mert az eléggé megfogott.

Az "I am who I am" eredetileg a brit Ben's Brothers dala, és mindkét verziót meghallgatva most azt mondanám, Lee Ryan feldolgozása valahogy jobban tetszik, az ő hangjához kicsit közelebbinek érzem ezt a balladát, de aláírom, hogy a Ben's Brothers is kiválóan adja elő.
Szeretem az olyan klipeket, amelyek nemcsak arról szólnak, hogy az énekes megmutassa, milyen jól néz ki ilyen meg olyan ruhában, meg jaj de jól tud táncolni, és csak körülötte forog a világ. Rihannának hirtelen egy olyan klipjét se tudnám említeni, amely ne azt mutatná be, hogy ő milyen jó nő, meg hányféle módon tud vonaglani a számaira. Lee klipje több ezerszer több ennél: van történet és van mondanivaló, ilyennel pedig ritkán találkozom (persze valószínűleg én látok keveset, mert nincs zenecsatornám, YouTube-on meg nem túl gyakran mászkálok önszorgalomból). Szóval a klipet nézve sikerült újra beleszeretnem Lee hangjába, és örülök, hogy láthattam ezt a videót. Számomra azt mondja, hogy ne hagyjuk, hogy bármi is eltántorítson minket a jellemünktől, mert azok vagyunk, akik, és ezt másoknak is el kellene fogadniuk. Ugyanakkor talán az a fehér vonal azt is jelentheti, hogy ha van egy kijelölt utunk, célunk, tervünk, ami mellett mi döntöttünk, akkor tartsunk ki végig, és ne engedjük, hogy mások megpróbáljanak eltántorítani. Összességében jár egy 10/8.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése