Ajjaj!

Nem is tudom, gondoltam, bocsánatkérdéssel tartozom azon maréknyi olvasónknak, akik még visszajárnak, mert mostanában nagyon megritkultak a posztok (felőlem). Nem mentegetőzni próbálok (de, mégis), de ha valakit érdekel, Helyna éppen felvételizik meg vizsgázik, államvizsga ezerrel, ilyenkor nem ér rá az ember a mellékprojektekre. Én pedig úgy döntöttem, letekerem az összes zenémet (igen, ABC sorrendben), és ez azért elvesz valamennyit az ember idejéből, mert nem kevés zeném van. DE! még csak az E betűnél tartok, és már olyan mennyiségű terv kavarog a fejemben, hogy az őrület, úgyhogy ha végeztem, belekezdek a véleményezésbe, bár egészen biztos vagyok benne, hogy meglesztek ti addig! :)
  Mystrea meg írt párat alább, olvassák széles mosollyal!
  Amíg meg nincs mit itt csinálni, keressetek meg minket last.fm-en, és amelyik együttes mellett nagyok a számok, az szerintünk nagyon jó (Y)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése