Mika - Elle Me Dit (2011)

Három évnyi intenzív francia tanulás után mondhatom, hogy ha valaki utálja a franciát, az én vagyok. Ezért is csóváltam lemondóan a fejem, mikor meghallottam, hogy kedvenc kétes szexuális beállítottságú brit énekesünk első kislemezét készülő albumáról francia nyelven adja elő.
  Az első meglepetés után már temettem Mika új albumát, jövőjét és karrierjét, aztán meghallgattam még egyszer. És még egyszer. Éééés még százszor. Azon kívül, hogy az eleje egy joghurtreklámra emlékeztet, a közepe egy Hupikék Törpikék dalra, és inkább hangzik kínainak, mint franciának, ez egy nagyon jó dal! Ugyanolyan játékos és huncut, mint Mika eddigi szerzeményei, de a dallamvilág újításokra, felfedezőkedvre utal. Olyan dal ez, amit akárhányszor meg lehet hallgatni ismétlésen, mert olyan könnyed. DE mivel Mika az mégis csak Mika, szigorú leszek.  
  10/6 - Igenis villantsa meg azt a gyönyörű fejhangját többször, és tessék több munkát fektetni a dal szerkezeti felépítésébe.

Mika új lemeze várhatóan 2012 elején érkezik, és a The Origin of Love címet viseli.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése