A Hurts Sunday-e után most beszélgessünk még egy kicsit a rossz videóklipekről.
  A White Lies engem végülis a Ritual című lemezével vett meg, a Bigger Than Us egyszerűen tökéletes első single volt, sokat fejlődtek, sokat javultak a To Lose My Life...-hoz képest, a Strangers nem a legjobb, de szerencsére nem is a legrosszabb választás volt második kislemeznek, a videóra viszont szerintem senki nem számított. 
  Az egész lemezen talán a Strangers hordozza magában a legátlátszóbb mondanivalót (ezt nem rossz pontként írtam fel nekik, csak megjegyezném), ezért ordítjuk a képernyőre a videó végén, hogy "IGEN, FELFOGTUK!!", és ezért nem tudjuk, hogy mégis miért pocsékoltunk el erre közel hat percet. Harry McVeigh még mindig nem tud tátogni, az alacsony minőségű kép nulla mélységet ad a videónak, ami maximum megbotránkoztat olyannyira, hogy egy jó ideig ne akarjuk hallgatni a dalt, de talán a lemezt sem, és csak nekem jutott eszembe a Klaxons Twin Flames videója erről? 
  10/2 Minden (de legalábbis sok) tiszteletem a White Liesnak, de ebből csak annyit értettem, hogy "nézzétek, nekünk is van egy klipünk, amit betiltottak ergo menők vagyunk már mi is."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése