Nem tudom, meddig lesz még elérhető a videóklip, a single majd csak május 24-én jelenik meg, de nekem volt szerencsém már ma megtekinteni a Blood Drool-hoz készült klipet.
  Összesítve: agyf*sz.
  És tényleg, azt tudtuk, hogy egy társadalomkritikus dal, tudtuk, hogy a szövege hülyeség, vicces, fricska és hogy Smith nem is igazán gondolta komolyan, de mikor a preview-t megnéztem a kliphez, nem erre számítottam. Ha nem próbálnám mindannyiszor legyűrni a csitri rajongó énemet, mikor posztot írok ide, azt mondanám, hogy mély és sötét, és odavág, de az igazat megvallva, csalódtam. Nincs semmi baj a rendezéssel, szerintem igazán elkapta a hangulatot a grafika, minden tisztelet a készítőnek (Lennox Brothers), ugyanakkor valamelyest túl szájbarágós volt, a téma pedig klisés.
  Úgy értem, mi azon manapság az újdonság, hogy valaki kiad egy klipet, amiben arról van szó, hogy már születésünktől kezdve satuba vannak fogva a golyóink a kormány által, és a média úgy mossa az agyunkat, hogy észre sem vesszük? - semmi.

  Viszont mivel van még olyan része, amit egyáltalán nem vágok (például a csontváz ló és a szörny Mikiegér), ezért nem vonnék le hosszútávú következtetéseket, mindössze azt mondanám, hogy ha szigorú lennék, nem tetszene.
  Ezzel ellentétben a vége - akármennyire is kedvem lenne felaggatni magam egy fára tőle - nagyon bejött. Mondjuk itt is jobban örültem volna egy balladai homálynak, ha például "hősünk" körül nem látszik semmi, csak szimplán lerogy és sírni kezd, az azt hiszem jobban idegesített/tetszett volna.

10/6 - És rendben van.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése