Ennek a dalnak már bérelt/bélelt helye volt a szívemben már akkor is, mikor a címét sem tudtam, és az adrenalintól teljesen feltüzelve nagyjából a felére nem is emlékeztem a banda Millenárison adott koncertje után. Később a stúdió verzióban sem kellett csalódnom, és miután a You Don't Know Love single lett - bár kicsit csalódva -, belenyugodtam, hogy a Blood Drool bizony sosem lesz az. 
  Tévedtem.
 A napokban kijött a teaser, sneak peak, vagy ahogy nevezni akarjátok a vicces című/hangszerelésű/szövegű dalhoz, és ha szabad megjegyeznem, számomra elképzelhetetlen volt, hogy ne animációs legyen, és ne valami társadalomkritikus, szürrealista, beteg agymenést toljanak az orrunk alá a készítők. Eddig tetszik.
A single amúgy május 24-én jön ki, két - eddig nem hallott - B-side-os dallal együtt.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése