Szia mindenki!

Hosszas habozás után (annyira azért nem volt hosszas), úgy döntöttem, megszüntetem ezt a blogot, és a tumblr-ön folytatom az írást, immár egyedül. 
  Az utóbbi időszakban csak én írtam a blogba, és nekem sem volt túl sok kedvem. Nem azért, mert nem hallgattam új zenét (talán pont azért, mert túl sok volt az új zene), nem azért, mert nem akartam, csak egyszerűen nem jöttek a szavak, amikkel leírhattam volna őket, úgyhogy egy kicsit könnyedebb tempóban egy másik blogon írok tovább, de már angolul (az egyértelműen jobban fekszik).
  Szeptember elsején lesz/lenne két éves a blog, úgyhogy fájó a dolog, de hát muszáj. Úgy döntöttem, fent hagyok mindent, ha valakit még érdekel. ;)

  Köszönöm/köszönjük mindenkinek, aki meglátogatott minket itt, aki elolvasta az írásainkat, esetleg kommentelt és visszajárt. Ha valakit érdekel, hogy mit írkálok majd ezután, akkor itt találjátok a Cerddoriaeth 2.0-t :)

Jók legyetek!
Tia 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése